Žiadne produkty
Došlo pri preprave tovaru k jemu poškodeniu?
Má tovar, ktorý sme Vám dodali, nejakú vadu?
V takomto prípade máte nárok na reklamáciu.
Aby sme Vám celý proces reklamácie uľahčili, pripravili sme pre Vás špeciálny reklamačný formulár. Ten si stačí stiahnúť do počítače, vyplniť, vytisknúť a odoslať s reklamovaným tovarom na našu adresu. Pri vybavovaní Vašej reklamácie budeme konať s maximálnou starostlivosťou a o jej výsledku Vás budeme informovať najneskôr do 30 kalendárnych dní.
Akonáhle od Vás obdržíme reklamovaný tovar, Vašu reklamáciu odborne posúdime a stanovíme ďalší postup. Oprávnenosť alebo neoprávnenosť reklamácie posudzujeme my ako predávajúcí. V prípade, že bude Vaša reklamácia uznaná za oprávnenú, bude Vám zaslaný nový kus alebo vrátená kúpna cena. Stane sa tak bezprostredne po posúdení reklamácie. Peňažné prostriedky vraciame prevodom na účet najneskôr do 14 dní od vybavenia reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie Vám vznikne nárok na úhradu nákladov spojených s reklamáciou (poštovného) v primeranej výške.
Viac informácií možno nájsť v obchodných podmienkach, ktoré sú k dispozíciu tu.
V prípade akýchkoľvek otázok sa na nás neváhejte obrátiť na emailu: ahoj@energyking.sk